11 Kasım 2013 Pazartesi

FLORMAR LİGHTS OF FLOWERS





Flormar elinde ki ürünleri bitirebilme adına Lights of Flowers serisinde ki ürünleri %80 indirim yaptı . İnternet sitesi için tık . Bu indirim 1 - 30 kasım arası geçerli ama bir çok flormar da birçok çeşit bitmeye yakın hatta bitmiş olabilir .Tabiki bunu duyduğum gibi Formar'a giderek BB krem , Lip Gloss ve Allık aldım .




BB krem de normal de Medium rengini kullanıyorum satıs yapan bayana orta ton ver dediğimde bana bunu verdi bende açıkcası eve gelınce fark ettım denedım cok büyük bir fark yok o yüzden değiştirme gereği duymadım . 



Allığı çok beğendim çünkü rengi çok tatlı bir şeftali . (Fotoğrafta flaş yüzünden biraz fazla parlamış ^^)
Pigmentasyonu pek iyi değil ama aslında bu iyi olmuş çünkü allık da ışıltılar var çok fazla değil ama mat bir allık arıyorsanız bu o değil . Allığı yüzünüze sürünce ise porselen bebeklerin suratlarında ki allık gibi duruyor bayıldım o yüzden .



Lip Gloss 'un numarası LF43 . Ben rengine çok bayılmadım açıkcası dudağım da çok yapay drdu bende bir rujumla karıştırıp kullandım açıkçası öyle güzel oldu . Lip Gloss'un yapısı ise güzel yoğun yapış yapış değil yani .


Edit : Gidip 2 adet daha bb krem aldım . Ne yapayım bu bb kremi sevdim uygun da olunca almasam ayıp olurdu :)

BB Krem : 5 tl
Allık : 7 tl
Lip Gloss : 3.5 tl 


iyi akşamlar çok çok öptüm


@makyajaleminde 
pollyannamakyajaleminde.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder