24 Kasım 2013 Pazar

Golden Rose City Style Maskara 



Size Gratis'ten aldığım bu enfes maskarayı tanıtacağım.
Bu maskara ile yaşadığım aşk bambaşka Kurban Bayramında aldığım bu maskaraya kelimenin tam manasıyla aşık oldum . O zamandan beri elimden bırakmıyorum. Ben bu rimeli bittikçe tekrar tekrar alırım . 
Fırçası kıllı bir fırça değil plastik .

  



Fırçanın bir tarafında ki kıllar kısa iken bir tarafından ki kıllar uzun . Önce kısa olan tarafı sürdükten sonra kılları uzun olan tarafa geçiyorum ve muhteşem sonuç. Fırçayı kullanmayı beceremezseniz bu fırçayla gözünüzü çıkarabilirsiniz çünkü kılları çok sert .
Kirpikleri çok iyi ayırıyor ve uzatıyor kesinlikle topaklanma yapmıyor .
Tabi ki de bu fırçadan hem ayırsın hem uzatsın hemde hacim versin gibi 3 etki beklemeyin .Ben bir kat bundan kullandıktan sonra hacim veren bir rimel kullanıyorum . 



Fiyat performans olarak değerlendirirsek kesinlikle çok çok iyi . 

Golden Rose Cıty Style Rimel : 6 tl 


çok çok öptüm
@makyajaleminde


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder