29 Kasım 2013 Cuma

# Wish List #




 Bordo rujlara çok fena takmış durumdayım ve bordo ruj deyince aklıma ilk gelen marka Mac oluyor tabi ki . Hang-Up 'ın rengine de ayrı bir ba-yıl-dım . Mac kendi sitesinde bu rengi açıklamak için kullandığı tabir 'koyu dut rengi' . Sizce de mükemmel değil mi ?





Ben tam bir lip balm hastasıyım . Evde 6 tane falan lip balmım vardır bitirdiklerimi saymıyorum bile artık en iyisine geçmenin zamanı geldi diye düşünüyorum . Kavanoz da olan lip balmlar da ayrı bir hoşuma gidiyor . 



Bu parfüm mükemmel ötesi bir şey . İlk tanışmamız teyzem sayesinde oldu teyzemde vardı şişenin sonunu da kendime boca etmiştim artık bende de olması gerek . 

Üst notalarda ; mandalina , beyaz gül , freyza 
               Orta notalarda ; yasemin , Bulgar gülü , Hindistan cevizi 
                Alt notalarda ; iris çiçeği , sandal ağacı , vanilya içeriyor .



 


     

  Bath&Body Works'un de bu mumlarına tutuldum açıkçası bir muma 40 lira vermem ama indirim yakalarsam da hayat da kaçırmam . Bloglar da okuduğuma göre bu ikisinin kokuları muhteşemmiş ve baya süre gidiyormuş .





Yves Rocher 'ın bu çift fazlı ekspers göz makyaj temizleyicisi de dikkatimi çeken ürünler arasında .(Bu markaya ismi için bile para verilir. İsmi güzel ^^ )





çok çok öptüm
@makyajaleminde



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder