5 Aralık 2013 Perşembe

5 Aralık -8 Ocak 2014 Watsons Kataloğunda İlgi Çekenler  





I Love markasını sevmeyenemiz yoktur ben lip balmlarını ilk kez görüyorum zaten bana lip balm de akan sular durur .Kutularını da çok cici yapmışlar boyutu da parası da gayet iyi .

Lip balmlara bayılıyorum ben alayım diye 3'lü setini bile yapmışlar ^^

Bu el kremi adeta beni al diyor fiyatı da çok makul denemekten ne zarar çıkar . 



Şimdi hep kendimizi düşünmeyelim bu el kremini 3'lü set yapmışlar kokuları da farklı farklı birini kendimize ayırıp diğer ikisini arkadaşlarımıza verebiliriz .

Vanilya ve Ballı el kremi yapılır da ben almaz mıyım adlı bir giriş yapmak istiyorum ayrıca kutularına da ayrı bir bayıldım kokusu başarılıysa ben ellerimi yerim bu kremi kullandıktan sonra .

Bu kremin de kutusuna bayıldım . Bence kremlerin içeriği tabi ki en önemlisi ama dış görüntüsü de güzel olsa ne olur yani ? Ayrıca lavanta ve gül kokusu da kremlerde güzel oluyor . 



Herhalde Watsons'ın Onarıcı Bakım Kremini duymayanımız yoktur özellikle bu bereketli ürünün biralısı çok revaçta . 



Ben şu kavanozda ki yüz nemlendiricilerine bayılıyorum özellikle kışın yüzümüz daha çok ihtiyaç duyuyor . Ben de bir tane mevcut ama içinde paraben var diye kullanmak istemiyorum eğer Aqua'nın içinde yoksa kullanmak için iyi bir tercih .

Garnier'in şu yeni çıkan serisinde matlaştırıcı sorbeyi merak ediyorum yanılmıyor isem yeşil renkli olanıydı. Mağazada ayaküstü incelerken paraben görmedim bu ürün de denenebilir. 



Pastel'in allıkları sizce de fazla güzel değil mi ? 3 farklı renk tonuyla yeni seri allık çıkarmışlar almazsak ayıp olur . 




Blistex deyince bir duruyorum hep bizi soğuğa karşı koruyan bir güç gibi geliyor . Ben kremini daha önce denememiştim ama bundan önceki ürünlerinde ki kalitelerine güvenerek bu el ve dirsek kremini de alabiliriz eminim ki elimizi yumuşacık yapacak . 

Yeni bir el kremi denemek isteyenler collagen içerikli Watsons'a ait bu ürünü deneyebilirler . 



Göz makyajımı Tatlı Badem yağıyla çıkartabiliyorum arada veya yatmadan önce kirpiklerime sürüyorum güçlensin diye o yüzden alıp stoklamakta zarar yok .

Eğer jel ayak destek ürünleri kullanıyorsanız hazır 1 alana 1 bedava varken bu kapmanyadan yararlanmanın tam sırası . 



Ben diş ipi kullanmayı pek beceremiyorum o nedenle bu ürün diş ipi kullanıma yarar sağlayacak nitelikte bir ürüne benziyor denemeden göremeyiz tabi ki . 



Beauty Formulas markasına ait bu siyah nokta bandını birçok kişi beğeniyor diğer tanındık markaların daha pahalı ürünleri yerine bunu deneyerek iyi olup olmadığını anlamak zor değil .

Burt's Bees dudak bakım ürünlerinin Watsons da 3 çeşidi bulunuyor hazır 2.sine yüzde 50 indirim varken iki çeşidi birden keşfedilebilir veya stoklanabilir .



Bebe Şampuanı ne işine yarıyor diyenler için bazen yüzümü yıkıyorum bazen göz makyajımı çıkarıyorum bazen de fırça yıkıyorum oldukça işlevsel bir ürün ben bir Uni markasını çok seviyorum :) Tabi pompalı kapağa sahip olması da artı bir şey .

Watsons'ın pamuklarını denemedim ancak iyilerse 210 adet kare pamuk bu fiyata çok çok iyi .

Kurabiye canavarlı mendilleri sahip olmalı herkes nokta .



çok çok öptüm 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder