13 Aralık 2013 Cuma

Alışveriş #1




2 hafta içinde yapmış olduğum alışverişlerden biraz bahsetmek istedim .



Flormar'dan bb krem aldım 2 tane hala birkaç tane daha alsam mı diye ciddi düşünmekteyim . 

BB krem : 5 tl



Cosmetica'dan aldım bunları da . Ben Cosmetica'yı çok seviyorum .Istanbul da sadece bir adet var oda taa 4. Levent de ama gidince kesin uğruyorum . Çam terebentinini saç bakımında susam yağını ise yüz bakımında kullanıyorum . 

Susam Yağı : 3.30 tl
Çam Terebentini : 2.90 tl



Sinemaya gitmiştim bir avm de çıkınca Watsons'a uğramasam olmazdı . Tırnak makası ve Nivea sabun almayı düşünüyordum ancak Palmolive aklıma daha çok yattı onu aldım . 

Palmolive Sabun : 1.75 tl 
Watsons Makas : 3 tl



Bunu da anneciğime aldım zaten aklımda vardı A101 adlı markete girmiştim görünce kaptım bir tane . 40 adet var baya fazla yani .

Gözlük Temizleme Mendili : 2 tl



                                                              çok çok öptüm
                                                          @makyajaleminde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder