25 Aralık 2013 Çarşamba

Kara Kutu



Bildiğimiz üzere her ay belli bir günde Lila Kutular satışa çıkıyor ve yaklaşık 1 saat içinde tüm kutular bitiyor bu ay ilk kez bende almak istemiştim başında beklememe rağmen alamadım sonra AliceMakyajDiyarında nın tweetlerini gördükçe daha da bileklerimi kesecek duruma gelmiştim (tabi ki şaka ) .
Alicemakyajdiyarında da Kara Kutu etkinliğini başlattı sağ olsun bende katılmak istedim . Bizle gerçekten ilgilendi bir sorun çıkmasın diye arada bir mail atıp durum kontrolleri yaptı . İlk kez bu tip bir hediyeleşme etkinliğine katıldım farklı bir deneyimdi . Bence çok heyecanlı oluyor bu tip hediyeleşmeler nasıl bir şey gelecek bilemiyorsun .



Pazartesi günü kargolar yola çıktı benim elime bugün saat 1 de ulaştı ben İstanbul da Pelin ise Ankara da oturduğu için .Sağolsun Pelin bana dolu bir kutu göndermiş.Bu hediyelerden ilk olarak denemek için seçtiğim ürünler : Disk Pamuk , Emily göz kalemi ve Perlodent diş macunu oldu .

Bu etkinliği düzenlediği için Alice‘e hediyeler için ise Pelin’e teşekkürler .

                                                   
çok çok öptüm 
@makyajaleminde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder