19 Aralık 2013 Perşembe

Yves Rocher Alışverişi #1




Sonunda Yves Rocher ile ilk alışverişimi yaparak ben de tanışmış oldum :)
Hep alışveriş yapmak istiyordum da bir türlü kısmet olmuyordu diyelim ama en son mail hesabıma :
İlk alışverişinize özel kargo bedava
İlk alışverişinize özel kargo bedava
İlk alışverişinize özel çift fazlı göz temizleyicisi bedava
içerikli bir mail gelince artık alışveriş yapmazsam beni taşlayacaklarını düşündüm ve hemen alışverişimi yaptım . 
Alışverişimi perşembe günü gece 9 gibi verince bir de araya hafta sonu girince kargoya Salı günü ürünler verildi çarşamba günü akşam elimdeydi ürünler. 
Çift fazlı temizleyiciyi çok istiyordum zaten whist listim de vardı kendileri ayrıca bu aralar allık fırçasına da ihtiyacım vardı bunları ekledim sepete elixir 7.9 un testerını ve bir çanta yollamışlar .


Kullanmaya hemen başlamış bulunmaktayım çok güzel çok ilerleyen zamanlarda yorumlarım blogda ^^


Açıkçası bu fırçayı sepete atıp atmamak da kararsız kaldım çünkü bazı bloggerlar çok beğenirken bazıları da hiç beğenmemiş bu fırçayı inşallah ben beğenenlerden çıkarım . Bu arada fırçanın kılları keçi kılından .
Fırça normalde 25 lira değerinde ama internet sitesine özel 18 tlye düşmüştü benim de 10 tl hediye çekim olunca 8 tl ye bu fırçaya sahip oldum .
Yani sonuç olarak baya karlı bir alışveriş oldu 50 lira değerinde ki iki ürüne kargo dahil 8 tl vererek ilk Yves Rocher alışverişimi gerçeleştirdim tabi ki devamı gelecek . 



çok çok öptüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder