9 Ocak 2014 Perşembe

Bath and Body Works ve Yves Rocher Alışverişim 






Bath and Body Works'den aldığım ilk mum ismi Tatlı Tarçınlı Balkabağı olan bu mum oldu . Açıkçası Marmara Park'a gitmeden önce bu mum aklımda bile yoktu Mint Chocolate ve Leaves adlı mumlar vardı ama onlardan ne yazık ki kalmamıştı bende tam çıkacaktım ki orada tek kalmış bu mum bana adeta göz kırptı bende kokladım ve tarçınlı balkabağı kokusu beni kendine aşık etti . Orada bir kaç tane daha güzel kokulu mum vardı ama Cadde'ye de bakacağım için almadım keşke alsaydım cadde de tanesi 10 tl olan mumlardan ne yazık ki 1 çeşit kalmıştı o da bence hoş kokmuyordu . 



Yves Rocher'dan ise bu soğuğa karşı etkili olacağını düşündüğüm el kremini aldım .



Bath and Body Works Mum : 10 tl
Yves Rocher Soğuğa Karşı Onarıcı El kremi : 13 tl 


çok çok öptüm


2 yorum: