22 Ocak 2014 Çarşamba

Essence Beauty Beats 01 Baby Baby Ooh! Göz Farı

Bildiğiniz gibi Essence Justin Bieber ile ilgili bir koleksiyon hazırlamıştı daha önceki yazılarımda aydınlatıcı pudra , allık ve ojelerini incelemiştim . Şimdi ise beni rengiyle kendine bağlayan bu fardan bahsedeceğim .



Alırken bu dıştan görünen renge bayılarak aldım . Harika bir mor harika ötesi hatta . Mat bir far değil ışıltı içeriyor ben rengini çok sevince gerisini sorun etmedim . 


Daha sonra rengine baktığım da ise dışarıdan gözüken mor renkten çok lilaya bakan bir renkle karşılaştım . Bu renkte çok güzel ama ben mor bir renk bekliyordum açıkçası . Pigmentasyonu hiç fena değil . Tozutma sorunu da yok . 


İçeriği de fotoğrafta gözüken şekilde . Ürünün açıldıktan sonra 2 sene ömrü var ayrıca far 2,5 gr ağırlığında . 



Essence Beauty Beats Far : 5-6 tl 


çok çok öptüm 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder