14 Ocak 2014 Salı

The Body Shop Alışverişim

Bugün sınavdan çıkar çıkmaz soluğu Cevahir de bulunan The Body Shop da aldım . Aslında amacım şu an indirimde 14.90 'a gelen 3'lü lip butter setlerinden almaktı bayılıyorum lip balm kullanmaya daha önce hiç lip butter kullanmadığım için de denemek istedim . 


                                                    

İçeri girdiğim de ilk baş o üçlü lip butter setini aldım daha sonra body butterları farkettim sadece bu çeşitin üstünde 4.90 tl yazıyordu oradaki bayana fiyatın yanlış olup olmadığını sordum kontrol etti hayır fiyatı buymuş dedi kendisi de çok şaşırdı bu fiyata düşmesine :) 
1 adet aldım önce sonra yok bir tane daha alayım dedim sonra kasanın orada lip balmlar vardı onlara bakarken tekli lip butterların olduğunu gördüm denemek amaçlı bir adet almanın daha mantıklı olduğuna karar vererek bir tane aldım . Bugün ben mağazadan çıkmadan önce bu 5 tl 'ye düşen seri bitmişti tekrar gelir mi hiç bilmiyorum . 
Brazil Nut Body Butter nasıl kokuyor derseniz oradaki testerına baktığımda aslında kokmuyordu demek daha iyi olur . Keşke bir kaç tane daha alsaydım diyorum şimdi .Normalde 43 tl olan bir ürünü 5 tl gibi komik bir fiyata aldığım için de kendimi tebrik ediyorum .



Brazil Nut Body Butter : 5 tl
Coconut Lip Butter : 5 tl


çok çok öptüm

6 yorum:

  1. Tebrik ederim, çok güzel yakalamışın :)
    güle güle kullan..
    yarın gidersem bakayım belki gelir, şansıma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle şans eseri oldu :) sağol canım inşallah bulabilmişsindir :)

      Sil
  2. :) Gayet hesapli bir alışveriş olmuş... Ah bir büyükşehire geçsem de ben de yakalayabilsem böyle fırsatları... Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sende yakalarsın :) çok sağol :)

      Sil
  3. Ne diyorsunnnn :) Gratis, Watsons, Yves Rocher, Clinique derken bu sefer Body Shop'u es geçeyim dedim ama inanamıyorum 5 Tl olduğuna ben de o body Butter ların :) Ama hayırrrr, kozmetik diyetindeyim, alamazdım zaten, iyi ki görmemişim :))) Keyifli günlerde kullan...
    sosyoperi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ne güzel kendini tutabiliyorsun ben de bu sıralar deniyorum ama olmuyor sanki :) Bende 5 tl olmasına oldukça şaşırdım :) çok sağol canım :)

      Sil