5 Şubat 2014 Çarşamba

Markozi Box Alışverişim

Bilindiği üzere bu sıralar Markozi Box kutuları oldukça revaçta ben de bir denemek istedim . Bu kutuyu iki site satıyor biri kozmetikmarkalar.com diğeri ise onlineeczanem.com . Aslında 2 sitenin sahibi de aynı yani herhangi birinden alışveriş yapabilirsiniz .






Ben kendimle birlikte kuzenim için de sipariş verdim . 18 Ocak Cumartesi sabah sipariş verdim Pazartesi günü facebook üzerinden ürünlerin ne zaman kargoya verileceğini sorduğumda gün içerisinde verileceğini söylediler daha sonra akşam 9 civarı mail geldi benim ve kuzenim için sipariş ettiğim kutuda ki birer adet ürün yokmuş yeni ürün söylememizi istediler bizde ne yapalım başka çare yok deyip başka ürünler söyledik mail aracılığıyla aynı gün .
Çarşamba günü oldu hala ses seda yok ben iyiden stres olmaya başladım hayır sadece ben sipariş etsem sorun değil işin içine kuzenimi de karıştırdım aradım müşteri hizmetlerini bana mail aracılığıyla kalmayan ürünler yerine söylediğimiz yeni ürünlerinde kalmadığını söylediler işte ben o anda artık cidden sinirlendim .
Konustuğum kişi bana yeni ürünler söylemem gerektiğini söyledi neymiş maille ilgili sıkıntıları varmış , depoda kaç tane ürün kaldığını anlayamıyorlarmış vs vs . Bende ona sorunun kendilerinden kaynaklandığını söyledim zaten bana önceden 2 ürün yok dediniz ben size tekrar ürün söyledim sizin bakmamanız yüzünden o ürünlerde stokta kalmadı dedim konuştuğum kişi fazla direttiğimi anlayınca belki ürünlerden birer tane daha kalmış olabileceğini söyledi size döneriz dedi . Tabi ki onlar dönmedi ben onları aradım tekrar .Bana Avene'in güneş kreminden kaldığını fakat diğer istediğimiz üründen kalmadığını söyledi öyle olunca o ürün yerine yine başka bir ürün söylemek zorunda kaldım (3. kere ) . Sonunda Perşembe günü kargo benim ve kuzenimin eline ulaştı . 
Ayrıca Bioderma şampuanlarında puanları kesilmiş ben herkesinkini kestiler sandım ancak daha bugün markozi box alışverişi yapmış birinin videosunu izledim onun ki gayet yerindeydi anlamış değilim açıkçası .  

Gerçekten çok uyguna aldım ürünleri evet ama çektiğim stresi size anlatamam bildiğiniz yaptıkları vurdumduymazlık bir daha kutu alacağımı pek sanmıyorum .


çok çok öptüm

6 yorum:

  1. Ne çekmişsin be Pollyannam :\
    Aldıklarını güle güle kullan artık, napcan..
    Bi de o bioderma puanlarını sor bence halin kaldıysa, ne demek kesilmiş :|
    Ben kutu alırsam KozviBox alacağım sanırım..
    Öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozvi Box'ı kesinlikle bende deneyeceğim :)
      Tekrar baktım bildiğin puan kısmı maket bıçağıyla kesilmiş ikisininde mail attım neymiş kesmiyorlarmış ee benim puanlarım nerede dedim cevap yok .
      bende seni öpüyorum canım :)

      Sil
  2. Bende 26 ocakta sipariş verdi hala ses yok! Demek ki illa peşine koşmak gerekiyor çok saçma! Ayrıca puan etiketlerinin olmaması çok garip! Markozi box bir daha aslaaaaaa yani şansını ciddi ciddi kaybetti. Bu arada lütfen ürünlerin son kullanma tarihini kontrol et, bazı arkadaşlara günü geçmiş ürün gönderildi :/

    Beauty Booop
    beautybooop.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence o sipariş yalan oldu canım :(
      Sen dedikten sonra baktım meğer şampuanlardan biri Mart diğeri de Nisan da bitiyormuş sağol canım :)
      Markozi Box illetine keşke bulaşmasaydım diyorum gerçekten :(

      Sil
    2. Çok şükür ki benim ki yalan oldu gerçekten :) Sözde sepetime aynı markanın ürününü atmışım! Bende senin gibi biodermanın şampuanını ve bir de yüz temizleme barını atmıştım sanırım onu kabul etmemiş :D
      Neyse ki şampuanı kısa sürede bitirebilirsin, yüz kremi olsa çabuk bitmez de! Neyse kurtulmuş olduk bu kadarla ;)

      Sil
    3. Seninki çok saçma bir nedenden iptal olmuş ancak kurtulmuşsun :)

      Sil