7 Mart 2014 Cuma

Gratis Kadınlar Günü İndirimi

Öncelikle herkese merhaba bugün dersten cıkar cıkmaz kendimi alışverişe verdim , anca eve geldim direk  bilgisayarın başına geçip size bu yazıyı yazıyorum . 
Öncelikle Gratis'in indirimini gerçekten beğendim iyi bir indirim yaptılar . 


Dün derse gitmeden önce bir kaç parça bir şey aldım . 



Benri 20'li Selpak : 1.5 tl
Eklips Şemsiye : 7.45 tl 
Benri Kare Pamuk : 2 tl
Benri Islak Mendil : 1.15 tl


Bugün ise bu ürünleri aldım .



Natur Bitkisel Draje : 1,95 tl
Benri Kare Pamuk : 2 tl
Lypsyl Dudak Balmı : 3.88 tl
Hot&Cold Gel Pack : 3.75 tl 
75 Adet Suya Dayanıklı Yara Bandı : 3.75 tl
Signal Diş Fırçası Soldaki (adet ) : 3.90 tl 
Signal Diş Fırçası Sağdaki (adet ) : 8.90 tl

Signal diş fırçalarında 2 al 1 öde vardı .

Büyük ihtimal yarın da birkaç parça bir şey alırım , alırsam yine paylaşırım . 


çok çok öptüm
















2 yorum: