26 Mart 2014 Çarşamba

Moisturising Hand and Nail Cream

Bu aralar fazlasıyla tembellik yapıyorum farkındayım lakin okuldan geldikten sonra insan gerçekten fotoğraf çekmeye falan üşeniyor her neyse havalar düzeldikçe bu miskinlik biter :)




Bir krem aşığı olarak bir krem yazısıyla karşınızdayım bu kremi KaraKutu etkinliğinde Alice göndermişti bana epey deneme fırsatım oldu bu kremi çanta kremim oldu benim . 
Bu krem vanilyalı ve ben vanilya , hindistan cevizi gibi kokulara ba-yı-lı-rım . Seçim şanslarımda bu kokular olduğunda her üründe bu kokuları tercih ederim . Alice de sağolsun zevkime uygun bir krem seçmiş .



Biliyorum krem dedim lakin daha doğrusu losyon olacak çünkü losyon şeklinde bir ürün . Ürünün kokusu tam bir vanilya değil yani hafif acımtırak bir vanilya içeriğe katılan bir koku vanilya kokusunu hafif acılaştırmış .
Etkilerine gelecek olursak aslında pek etkili bir krem olduğunu söyleyemem . Ele sürdüğümüz andan itibaren 2 dk içinde tam bir şekilde el tarafından emiliyor peki sonra elim yumuş yumuş oluyor mu derseniz açıkçası ben öyle bir etki göremedim . Bu yüzden bu kremle kokusu dışında pek barışamadık ve benim çanta kremim görevini üstleniyor . 




İçeriği de göreceğiniz üzere pek temiz değil . 
Ürün 60 m ve açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var . 
Ve yanılmıyorsam farklı çeşitleriyle Gratis mağazasında bulabilirsiniz . 


Sizin favori kreminiz ne ?


çok çok öptüm

2 yorum:

  1. Ben vanilya kokusu sevmememe rağmen bu kremi sevmiştim. O yüzden sana da almıştım :) Olsun, denemiş oldun bu vesileyle. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki de benim ellerim fazla kuru iyi krem bulmak zor :) vanilyalı olmasına ragmen sevdiysen iyidir zaten ahaha :)

      Sil