22 Nisan 2014 Salı

Ballı Saç Maskesi

Benim saçlarım oldukça cansız , güçsüz ve kuru . Saçıma etki edebilecek yumuşatacak bir maske arıyordum o da bu maske oldu . Bu maskeyi ben saçıma şu ana kadar 2 kere uyguladım . Ve saçımda 2 saat beklettim . Bekletme işlemi zor olduğu için ayda 1 kere yapıyorum :( Çünkü maske hep akıyor . 




Yağ olarak ben Badem , Saç Bakım , Çam Terebentin ve Susam yağı kullandım ama siz evinizde bulunan ve saça sürülebilir durumda olan her yağı katabilirsiniz :)
Ben her yağdan 6-8 damla arası damlattım .


Daha sonra hakiki çiçek balını ve zeytin yağını karışımımıza kattım . 
Baldan 2 yemek kaşığı yağdan ise 1 yemek kaşığı kullandım . 



Ve böyle bir karışım elde etmiş oldum :)


Ve bu karışımı saç diplerimden başlayarak bütün saçıma en sonda saç uçlarıma uyguladım . Saçımdan akmaması için - ki yinede aktı - önce streç filmle bir güzel sardım sonra da Rossmann dan aldığım bu boneyi başıma geçirdim ve maskeyi saçımda 2 saat beklettim . 
Her iki yapışımda da feci şekilde saçımdan aktı bu nedenle sık sık bu maskeyi yapamıyorum ama müthiş bir maske saçlarımı yumuşacık yapıyor  ve saçlarımı daha canlı hissediyorum . 

Siz saç maskeleri hakkında ne düşünüyorsunuz ?

çok çok öptüm






2 yorum:

  1. Bal saçlara çok iyi geliyor zaten :) Badem yağı da saç için vazgeçilmez. Çam terebentinin kokusunu sevmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni çok rahatsız etmese de arada kaynıyor işte :) ama çok zahmetli :)

      Sil