20 Nisan 2014 Pazar

Lose Weight With Me #3

Herkese İyi Pazarlar :) Şu sıralar diyet yapıyorum ve bu nedenle sağlıklı yiyecekler tercih ediyorum ve sizinle de paylaşmak istedim belki sizde denemek istersiniz .


Ben normalde kabağı ağzıma sürmezdim lakin bu tarifle çok güzel oluyor tadı ve haftada 2-3 kere yapıp yiyorum ve oldukça da pratik bir tarif hadi başlayalım . 
1 kabağın tamamını ve yarım havuç kullanıyorum . Kabağı küp küp doğruyorum , havuç ise sert bir sebze olduğu için rendeliyorum . 



Malzemeleri tavaya almadan önce tavaya 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ekliyorum . Kabak ve havucu ekledikten sonra ise 2 diş sarımsak kullanıyorum ki enfes bir tat katıyor ve son olarak tuz ama çok katmayın tuz suyu vücudumuzda tutuyor .


10 dk tavada pişirdikten sonra üstüne yoğurt ve onun üstüne de baharat serpiştiriyorum ben baharatı sevdiğim için biraz fazla olmuş :)
Siz isterseniz bu karışıma yumurta kırabilir veya hiçbir şey katmadan kabak ve havucu da yiyebilirsiniz .
Bu verdiğim tarif toplamda 15 dk sürüyor oldukça pratik ve denenmesi kolay 
Afiyet olsun . 

çok çok öptüm 




4 yorum:

  1. sebzesever biri olarak ilk fırsatta deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. deniyecegim bunu kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim memnun kalacaksın canım tadı gayet güzel :)

      Sil