10 Nisan 2014 Perşembe

Lypsyl Dudak Balmı

Bana bu lip balmı sevgili Alice önerdi Allah'tan dinleyip almışım diyorum kendisiyle düzenli ilişkimiz var .


Bu lip balmı Kadınlar günü indiriminde almıştım o günden beri de kullanıyorum kendilerini başka da lip balm kullanmadım . 
Kendileri oldukça minnak bir lip balm böyle dombik gözüktüğüne bakmayın minnak aslında 2.83 gr . 
Ama baya bereketli ben o zamandır kullanıyorum 1/3 'ü bitti daha . 
SPF15 güneş koruması olması da önemli yüzümüze vücudumuza güneş kremlerini boca ediyoruz ya dudaklarımız ?


Ağız yapısı bilindik lip balmlarda ki gibi yuvarlak değil de elips şeklinde benim hoşuma gitti dudağa daha rahat oturuyor bence . 
Bu lip balmla ilgili tek sevmediğim şey ise kokusu şimdiden uyarayım koku hassasiyetiniz varsa kullanamazsınız benim olmamasına rağmen başta zorlandım ama şimdi alıştım kokusuna sorun etmiyorum . 


Çok tatlı değil mi ? Bu arı sayesinde lip balmımızın boyutunu kontrol ediyoruz . 
Kimin aklına geldiyse gayet orjinal bir fikirmiş .
Ayrıca nemlendirmesi de başarılı ben bu üründen bir daha alır mıyım kesinlikle evet . 


İçerik listesi ise bu şekilde .
Ayrıca hayvanlar üzerinde de test edilmemesi de artı puan . 



Yüz yılın üzerinde bir geçmişi olduğu da düşünülünce bu lip balma bir şans verebilirsiniz :)
Bu ürünü Gratislerde bulabilirsiniz .

Lypsyl Dudak Balmı : 7 tl 


Peki sizin favori dudak balmızın hangisi ?


çok çok öptüm


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder