16 Nisan 2014 Çarşamba

Project Pan #1

Aslında uzun süredir böyle bir şey yapmak aklımdaydı fakat fırsat olmuyordu en sonunda acil olarak bitirip elimin altından çıkması gereken ürünlere karar verdim .



Ürünler ise 3 parfüm , 3 bakım ürünü ve 2 makyaj ürününden oluşuyor .
Bu ürünleri artık bitirmem lazım bir çoğunun son kullanım tarihi yaklaştı bitiremeden de çöpe atmayı sevmiyorum artık olduğu kadarıyla bakalım ne zaman bitecekler ?
Ben bu ürünlerin kategorisinde olan bir şeye ihtiyaç duyarsam sadece bunları kullanıcam yoksa hayat da bitmezler . 
Hadi Başlayalım .

Sizde Project Pan yapmayı düşünüyorsanız birbirimize yaren olabiliriz :)

çok çok öptüm

7 yorum:

  1. başarılarrrr :) inşallah bitirebilirsin belirlediğin ürünleri. Sanırım en çok dudak koruyucuları zorlayacak seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum. halihazırda blogumda project panım devam ediyor. lip balm en zorlayacak şey :)

      Sil
    2. teşekkürler kızlar :) ben tam bir lip balm delisi olduğum için en az onlar zorlayabilir :)

      Sil
  2. Hadi kolay gelsin:)) Benim de Project Pan'ım devam ediyor. Tek ürünüm kaldı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki sen başarılı olmussun tebrikler :)

      Sil