8 Mayıs 2014 Perşembe

Met Gala 2014

Bu blogun makyaj blogu olduğunun farkındayım lakin arada böyle galalarda , ödül törenlerinde giyilen kıyafetleri kendi çapımda yorumlamak istiyorum . Başarılı olursam yani siz beğenirseniz devam edeceğim yoksa başlamadan bitmiş olacak . Bu konuyla ilgili yorumlarınızı bırakırsanız çok sevinirim .


En cool çiftim ile başlamak istiyorum . Ben Jay-z ve Beyonce ikilisine aşık olduğum için ne giyseler kabulümdür .
Çift olarak Givenchy markasını tercih etmişler . Beyonce zaten o kadar seksi bir hatun ki hangi kıyafet içinde görsem yakıştırıyorum aslında giydiği elbiseyi pek beğenmesem de Beyonce giydiği için yorum yapamayacağım .


Allah'ıım atın beni denizlere tepkisiyle inceliyorum elbisevari kıyafetini Kristen Stewart'ın . 
Elbisesinin hiçbir kısmını beğenemedim o kuş tüyleri belindeki geniş kemer gibi olan kısım tül falan hiç olmamış ve bu elbise Chanel . (Kendimce laf attığım elbisenin Chanel olması :) )
Elbisesini ne kadar beğenmediysem giydiği stiletto ayakkabılarını o kadar beğendim ayrıca şu fotoğraftan gördüğüm kadarıyla göz makyajı da gayet iyi yapılmış . 


Kattie Holmes ise Tom Cruise 'dan ayrılmasını hala sindirememiş olacak ki bu kadar ucuz bir elbiseyle katılmış galaya .
Rengini zaten beğenmedim elbisenin etek kısımları da kırış kırış duruyor , elbisenin üst kısmında yine ucuz duran işleme tarzı şeyler var ki bu elbiseyi daha da berbat yapmış . Bu elbisenin açıklanacak hiçbir yanı yok . Rezil ve ötesi .


Blake Lively ise Gucci elbisesi ile arzı endam etmiş . Ben aslında elbiseyi sevdim ama keşke şu her iki omuzdan da uzanan şeyler olmasaymış daha güzel olurmuş . Ayrıca saçını sevemedim bu maşa hiç olmamış aslında saçlarını toplama tarzını hep severdim ama bu sefer ıı ıhh . Ama genel manada beğendiğim bir isim oldu .



Ben bu fotoğrafa baktığımda tabi ki bu kadının Rita Ora olduğunu anlamadım bu ne hal bu ne lahana turşusu demek istiyorum . Hiçbir tarafını sevemedim ayakkabıları iğrenç , elbisesi sanki gelinlikten bozma o koluna doladığı tül ile işi iyiden batırmış saçına yorum dahi yapmıyorum . Normalde çok güzel bir kadın olan Rita Ora'nın haline ben onun yerine ağlarım .




Taylor Swift olmadan gala ve ödül töreni olmaz . Bu kızın ben safım ayakları da ayrıca beni deli ediyor . Kıyafetinin kumaşı perdelik kumaş gibi maşallah artan parçası olmasın diye de arkasına kuyruk yapmış canımlar . Bir de ben seksiyim bakışı atmaya kalkmış he canım he .




Allah'ım Johnny Depp niye bu kadar karizmatik ötesi olmak zorunda ?
Bir insan smokinin içinde bu kadar karizma ve cool durabilir .Canımcığımın smokini ise Ralph Lauren .
Ve Johnnyciğimin nişanlısına geçmek gerekirse elbisesini çok sevdim ben . Toprak tonlarında kumaşı kendisinden desenli ve üste oturan bir elbise ve bence Amber 'a bu elbise gayet yakışmış elbisesini de sadece küpeleriyle desteklemiş ki çok iyi yapmış . Bordo rujunu da çok sevdim .





Maggie Gyllenhaal ise elbisesi ise döşemelik kumaştan yapılmış . Bu kadar iğrenç bir elbisenin - ne modeli ne de kumaşın desen güzel - Valentino olması cidden şaşırtıyor insanı . 



Adriana Lima sanırım hala kocasının kendisini aldattığı durumunu sindirememiş normalde taş gibi olan hatun gitmiş yerine kezbanın teki gelmiş . Elbisesi bana The Vikings dizisinde üstüne kürk giyip giyinebilinecek bir elbiseyi hatırlatıyor .Saçlarına fönü çektirip gelmiş canım daha ne yapsın kız ?
Bu elbise de Givenchy markasına ait .




Ve asi Vıctoria Secret Meleğimiz Cara Delevingne . Cara da birçok gala ve ödül törenine katılıyor ve hep iyi giyinmesini biliyor . Benim fotoğraflardan incelediğim kadarıyla gala da pantalon tercih eden tek bayan .Ve oldukça da şık olmuş ben çok beğendim . Neymiş gala diye illa elbise giymemize gerek yokmuş . Bu takım ise Stella McCartney.




5. sınıftan beri David Beckham'a hayranımdır ve aklım bir türlü bu adamın bu itici , soğuk , gudubet kadınla nasıl evli kaldığını çözemedi . 
Victoria'nın üstünde ki elbiseye gelirsek ben sevmiyorum böyle dümdüz beyaz elbiseleri . Elbiseyi yorumlamak için fotoğrafa bakıyorum Davidciğim bu kadar tatlıyken yanında bu Victoria'nın sinsi bakışları daha fazla dayanamayacağım .
David'in takımı Ralph Lauren , Victoria'nın bildiğiniz gibi kendi markası var ve bu da kendi kreasyonundan bir parça .




Anne Hathaway ise tam bir besleme kızı görüntüsü içerisinde hep .
Ben elbiselerde ortadan yırtmaç olayını hiç sevmiyorum . Ve elbisenin 2 parçadan oluşması da hoşuma gitmedi pek . Ama stiletto ayakkabılarını sevdim çok şık duruyor . Çantası ise na kadar renk olarak ayakkabısı ile uygun olsa da şekil olarak hiç uymamış elbisesine . Genel bir bakış atarsak Anne fena değil dedirtiyor . 
Elbisesi ise Calvin Klein .




Kim Kardashian nasıl şanslı bir kadın ya gitti Kanye West'i kaptı üstüne de çocukları oldu oh mis .
Saçını ve makyajını beğendim lakin elbisesi benimle değil .
Böğrüne kadar yırtmacı var elbisenin tabi söz konusu Kim olunca şaşırmamak lazım . Elbisenin tek beğendiğim kısmı ise rengi . Kanye ise tabi ki de oldukça yakışıklı duruyor smokini ona çok yakışmış .


Sarah Jesica Parker ise oldukça eskilerde kalmış sanırım kabarık etek , dirseklere kadar uzanan eldiven beni öyle düşündürdü . Saçlarını da hiç beğenemedim o nasıl garip bir topuzdur öyle .



İşte kıyafette Rihanna farkı diyorum . Riri beyazlara bürünüp gelmiş ten rengi de müsait olunca yakışıyor tabi . Ne kadar bembeyaz elbiseleri sevmesem de Rihanna'nın üstünde ki elbiseyi beğendim . Saçı ve makyajı da güzel sadece rujunu beğenemedim ben .



Met Gala da benim ilgimi çeken kişiler bu kadar . 
Siz kimi beğendiniz , kim giyinmeyi becerememiş ?


çok çok öptüm





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder